beckaaw

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Becka - 12 januari 2012 15:20

fml har läxa soms ska göras. ANYWAY, goddag c;

Idag sög skolan. Jag försov mig i morse, men jag hann med bussen, så ja. Sen va busschafförn helt trög, så ja fick fixa med busskortet två gånger.. -.-

Sen hade vi typ, spanska. Det sög, jag blev klar med nästa veckas kapitel, bara för jag ja, fattade för en gångs skull. Sen hade vi SO, det sög ännumer. Sen matte, sämst. Lunch, svenska, idrott och SEN fick vi sluta. Det skulle egentligen vara en lektion till, men läraren va sjuk, wihooo!

Nu sitter jag med mysbyxor (observera, jag och mysbyxor? Nääää) och ska göra min gitarrläxa. Ska skriva en låt på 3 veckor, men vissa ackord i, och så ska vi spela in den.. Så det är bara att börja.

pusshej, onödigt inlägg, men palla att det ser tomt ut?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej, och detta är min ointressanta blogg.
Jag bloggar endast här för mina vänner bloggar, och jag ja, tycker att de verkar najs.
Här kan ni läsa om mitt liv, min sjukdom (diabetes), mina stora idoler One Direction och Justin Bieber, o

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards