beckaaw

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Becka - 10 januari 2012 21:26

hellyeah bitches, becka is back.

nej, känner för att deppblogga lite. för att en viss person har svikit mig igen, WOHO

who cares.

ja, anyways, onödigt som hänt senaste.. året? haha nej men.

2011 var ett skit år för mig, jag vill aldrig ha tillbaka det. fick diabetes, satt inne i 8 månader, sen kom jag på att jag mådde bra, blev kär, dumpade killen för jag störde mig på han osv osv.

Nu, ja. I'm back. 2012 ska bli mitt år. Jag sa ta minst 1 ego bild per dag och lägga upp på instagram, och jag ska försöka blogga oftare. wiho

btw, 10 dagar kvar tills jag ska till LINAAAA

anyway, igen. igår klippte jag mig och färgade mitt hår.

What do u guys think?

kysspusshej

 

har bättre bilder men min nya iphone har damp. kysshejigen

Av Becka - 10 januari 2012 21:15

Yes, bara för Youtube är drygt, och jag vill ha den endast för er, så får ni se en cover jag gjort, PÅ GITARR (omfg) helt själv, lols.

Gitarren låter sdfölxzskdasö ibland, I know, men aja.

Pick Me - Justin Bieber, covered på ME :D

Puss kyss hej
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej, och detta är min ointressanta blogg.
Jag bloggar endast här för mina vänner bloggar, och jag ja, tycker att de verkar najs.
Här kan ni läsa om mitt liv, min sjukdom (diabetes), mina stora idoler One Direction och Justin Bieber, o

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards