beckaaw

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Tvkväll med mamma.

Av Becka - 11 december 2011 19:14

Hann tyvärr inte att blogga igår, för jag vakna, åkte och jobba, sov i soffan sen åkte jag på NATTCUP.

Innebandy cup på natten, sjukt mysigt. <3

Va där till 1, sen hem. Sen låg ja faktiskt och webbade med nån på twitter. Nån asdryg amerikanare och två svenska tjejer. Sen va Lina där ett tag, sen somnade hon...

Så idag ahr jag jobbat. Fick asont i foten, så jag åkte hem.

Nu ligger jag i soffan med mamma och kollar på amazing race. Har asont i huvdet, så det blir tidig läggning för mig.

Imorgon blir de skola, sen ska jag träna inför lucia, sen vara med Tova, för vi ska öva. On what?

Jo, min fd kille (Simon)'s farmor ringde oss förra veckan och undra om vi ville sjunga för dem gamla i hennes lägenhets område. HELL YEAH.

älska att tjäna pengar. hahaha


Aja, ehm, jag funderat verkligen på en frågestund. Så ja gör ett inlägg senare förmodligen. Wie.

Pusshej ♥


"ingen bild"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becka - 12 januari 2012 15:20

fml har läxa soms ska göras. ANYWAY, goddag c; Idag sög skolan. Jag försov mig i morse, men jag hann med bussen, så ja. Sen va busschafförn helt trög, så ja fick fixa med busskortet två gånger.. -.- Sen hade vi typ, spanska. Det sög, jag blev kla...

Av Becka - 10 januari 2012 21:26


hellyeah bitches, becka is back. nej, känner för att deppblogga lite. för att en viss person har svikit mig igen, WOHO who cares. ja, anyways, onödigt som hänt senaste.. året? haha nej men. 2011 var ett skit år för mig, jag vill aldrig ha til...

Av Becka - 10 januari 2012 21:15


Yes, bara för Youtube är drygt, och jag vill ha den endast för er, så får ni se en cover jag gjort, PÅ GITARR (omfg) helt själv, lols. Gitarren låter sdfölxzskdasö ibland, I know, men aja. Pick Me - Justin Bieber, covered på ME :D Puss kyss ...

Av Becka - 18 december 2011 22:09


misstolk på rubriken..<3 Iaf, ligger i sängen efter en jobbig dag. Jag la mig 1 inatt. kunde inte somna eftersom jag grät så mycke, men jo, ja somna tillslut. Sen på morgonen, hade jag 30 minuter på mig att fixa mig, för jag skulle jobba (ha...

Av Becka - 18 december 2011 16:44


Har nyss flyttat mina Bieber Affischer. 59 av alla mina affischer satt fel, så jag har flyttat dem, plus satt på 4 nya, och några småbilder ska upp senare. Aja. Så här såg det ut innan och efter. Vad tycker ni? Vilket va snyggast? ;;      ...

Presentation


Jag är en 13 årig tjej, och detta är min ointressanta blogg.
Jag bloggar endast här för mina vänner bloggar, och jag ja, tycker att de verkar najs.
Här kan ni läsa om mitt liv, min sjukdom (diabetes), mina stora idoler One Direction och Justin Bieber, o

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards